JÖRÐ Haver Barista
Advertorial

Arla Foods introduceert nieuwe haverdrink: Arla JÖRÐ Haver Barista

Arla Foods introduceert Arla JÖRÐ Haver Barista: een nieuwe haverdrink, speciaal ontwikkeld voor in je horecazaak, maar ook voor thuis. Deze plantaardige drank kwam tot stand in samenwerking met barista’s en voorziet koffiedranken van een plantaardig alternatief, zonder concessies te doen aan smaak en prestatie.

Met Arla JÖRÐ Haver Barista brengt Arla een nieuw plantaardig alternatief voor melk op de markt. Gemaakt van haver uit Scandinavië en verrijkt met vezels, vitamine D en foliumzuur (B9). De haverdrink heeft een romige textuur met een subtiele zoetheid die het smaakprofiel van koffie perfect aanvult. Arla JÖRÐ Haver Barista leent zich voor zowel warme als koude dranken.

De gebruiksvriendelijkheid van Arla JÖRÐ Haver BaristaJÖRÐ Haver Barista

Omdat Arla JÖRÐ een barista-variant betreft en goed bestand is tegen hoge temperaturen, kun je hem eenvoudig opschuimen. ‘We spraken koffiebars en restaurants over waar ze tegenaan lopen’, vertelt Helen Mayoh, Global Culinary Lead bij Arla. ‘Wat vinden ze van de smaak, hoe gaat het opschuimen, hoelang blijft de latte art mooi gedefinieerd? Op basis van al die praktijkverhalen hebben we Arla JÖRÐ Barista stap voor stap verbeterd.’

Geen half werk dus. Mayoh: ‘We hebben het product ook echt op de proef gesteld onder extreme omstandigheden. Zoals de hoge temperaturen die koffiebars hanteren voor take-away koffie’s. Zo weten we zeker dat JÖRÐ Barista in elke situatie goed uit de verf komt.’

Het resultaat? Een romige textuur en een glanzende, luchtige schuimlaag. Perfect voor de barista die lattes en cappuccino’s met latte-art graag omtovert in kleine kunstwerken en die zijn gasten graag blij maakt met een lekkere (plantaardige) koffie-ervaring. 


De adviesprijs van Arla JÖRÐ Haver Barista is €2,59, verkrijgbaar bij Albert Heijn, Dirk van den Broek, Hoogvliet, Plus, Poiesz, Sligro en Bidfood.

Share on

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

WIJ DENKEN DAT JE DIT VAST OOK LEUK VINDT

Het beste van KTC in je inbox

KTC50 SPB

KTC magazine

koffieTcacao is hét lifestyle magazine dat vier keer per jaar verhalen, nieuws en trends uit de levendige specialty coffee, thee én cacaoscene dichtbij brengt met diepgaande journalistiek en een geweldig design.

LAATSTE NIEUWS

Wat betekent het als een product het Fairtrade-keurmerk draagt? 4 vragen over Fairtrade beantwoord.

Van stijlvolle koffiezaken tot hippe lunchrooms: voor goede specialty coffee ben je bij deze hotspots in Brugge op het juiste adres.

In mei lanceerde Lelit twee limited editions van de MaraX en Bianca. Voor KTC is dit een mooie gelegenheid om in gesprek te gaan met sales director Cristina Uzzi.