L’OR Gouden Streken

Nederlandse acteurs in koffie gedoopt

Vanavond is de première van Nederlands Film Festival in Utrecht. Voor de gelegenheid portretteerde kunstenaar Anthony Vauléon zes Nederlandse acteurs met gebruik van…koffie!

In de aanloop naar het Nederlands Film Festival (woensdag 21 september t/m 30 september) onthulden actrices Imanuelle Grives en Terence Schreurs de koffieportretten van zichzelf en collegae Eva Duijvestein, Daniël Boissevain, Sigrid ten Napel en Beau Schneider die behoren tot de expositie L’OR Gouden Streken. De portretten zijn geschilderd door de Frans-Nederlandse kunstenaar Anthony Vauléon met L’OR ESPRESSO koffie, hoofdsponsor en gouden partner van het NFF.

L’OR Gouden Streken

 

L’OR Gouden Streken

De koffieportretten zijn te bewonderen in het NFF festivalhart in het Oude Postkantoor op de Neude in Utrecht. Willemien van Aalst, directeur van het Nederlands Film Festival vertelde tijdens de lancering: “We zijn blij dat L’OR ESPRESSO zich voor twee jaar als gouden partner aan ons verbonden heeft en dit is de eerste manifestatie hiervan. De verschillende koffieportretten spreken tot de verbeelding. Overigens zijn deze acteurs niet willekeurig gekozen: zij spelen allen een rol in een film of televisiedrama die tijdens het NFF in première gaat.”

L’OR Gouden Streken

 

Eigen koffieportret

Voorbijgangers konden tijdens opening van de expositie ook hun eigen mini-koffieportret laten schilderen. “Uiteraard onder het genot van een kopje L’OR ESPRESSO”, voegde Mariken Kimmels, Marketing directeur Jacobs Douwe Egberts Nederland, toe. “L’OR ESPRESSO staat voor goud en eersteklas koffiebonen. Het Nederlands Film Festival is bekend van de uitreiking van de Gouden Kalveren. Wat dat betreft zijn we een gouden match. Naast deze L’OR Gouden Streken expositie en het L’OR Gouden Kalveren Gala zijn we overal op het festival te vinden om de bezoeker te trakteren op heerlijke koffiemomenten.”

L’OR Gouden Streken

Share on

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

WIJ DENKEN DAT JE DIT VAST OOK LEUK VINDT

Het beste van KTC in je inbox

KTC50 SPB

KTC magazine

koffieTcacao is hét lifestyle magazine dat vier keer per jaar verhalen, nieuws en trends uit de levendige specialty coffee, thee én cacaoscene dichtbij brengt met diepgaande journalistiek en een geweldig design.

LAATSTE NIEUWS

Wat betekent het als een product het Fairtrade-keurmerk draagt? 4 vragen over Fairtrade beantwoord.

Van stijlvolle koffiezaken tot hippe lunchrooms: voor goede specialty coffee ben je bij deze hotspots in Brugge op het juiste adres.

In mei lanceerde Lelit twee limited editions van de MaraX en Bianca. Voor KTC is dit een mooie gelegenheid om in gesprek te gaan met sales director Cristina Uzzi.